Klubrekorder

Klubrekorderne er inddelt i drenge og piger samt årgang, junior og senior efter de samme grupper, som også Dansk Svømmeunion inddeler svømmere efter. Hvilken gruppe man tilhører afhænger af hvilket år man er født i, og hvilke årgange der tilhører hvilke grupper ændres hvert år.

For at se klubrekorderne i de forskellige grupper skal du blot vælge det pågældende menupunkt i menuen eller i listen nedenfor.​

Klubrekorderne holdes løbende opdateret efterhånden som nye talenter slår de nuværende rekorder.

Er du nysgerrig efter at se, hvor hurtigt du selv har svømmet, så kan du på www.svømmetider.dk se hvor hurtigt du selv har svømmet og se om du selv er tæt på en af de nuværende klubrekorder. På svømmetider skal man IKKE have en "bruger"

SVØM Stopur er en app, som bruger data fra den danske nationale tidsdatabase. Her kan du hurtigt og nemt få et overblik over egne tider, forbedringer m.m - også i forhold til kravtider til div. mesterskaber.

Deltager du ikke selv ved et stævne, men er interesseret i at vide, hvordan det går dine holdkammerater eller dit barn, så kan du gå ind på Live Timing (www.livetiming.dk) og derefter vælge det stævne du godt vil følge.

Har du en klubrekord, som mangler at blive opdateret, så kontakt michael@svommeklubbennord.dk