Trænere søges til Skolesvømning

15-05-2023

Svømmeklubben NORD søger trænere/instruktører til Skolesvømning

af 4. klasserne efter sommerferien i Vadum Svømmehal, Sofiendal Svømmehal og Gl. Lindholm Svømmehal. Undervisningen er i dagtimerne, og der vil være lærer/pædagoger med, som har det pædagogiske opsyn, samt opsyn i omklædning og i hallen.

Dine kvalifikationer:

Tidsplanen er endnu ikke færdig fra Skoleforvaltningen, så der er ikke et endelig overblik over hvor mange timer der ligger i hver hal. Timerne vil dog normalt ligge i tidsrummet mandag til fredag fra kl. 8.30 til senest 14.30.

Der er dertil mulighed, for at tage flere vagter/timer i vores Svømmeskole om eftermiddagen og i weekenden.

Svømmeklubben NORD har klubhus beliggende på Skolevej 2, 9400 Nørresundby. Vi varetager undervisningen af skolesvømningen ved Aalborg kommune, Svømmeskole samt vores Konkurrenceafdeling. Vi har ca. 25 trænere som varetager træneropgaver, livreddende opsyn, Aqua Camps o. Lign. aktiviteter. Du bliver en del af et ungt og dynamisk team. Vi hjælper med at kvalificere dig med uddannelse og oplæring til opgaven, du skal blot have lyst til at stå på kanten.

Kunne du tænke dig at være en del af vores fantastisk Svømmeklub, så send gerne en ansøgning, CV og eventuelle bilag til kontakt@svommeklubbennord.dk mærket ”Skoletræner” senest torsdag d. 1. juli.

Vores Foreningskoordinator kontakter løbende de kandidater, der vil blive inviteret til samtale. Spørgsmål til stillingen sendes ligeledes til kontakt@svommeklubbennord.dk